Sliten älg

Helgen tog hårt på lilla mig, eller jag är väll inte så liten egentligen. Nu har jag tydligen fått något i halsen, men vad det är jag har stoppat ner där nere kan jag inte uttala mig om. Ni får chansa. Kanske börjar det på k och slutar på k eler så är det bara nån förkylning. Jag tror på förkylningen men jag vet att någon annan tror på K förslaget. hmm. vad ni är snuskiga.

Någon som kan ge mig förslag på  JA OCH NEJ LEKEN?!? tack!! Det finns några hockeygrabbar som jag redan har gjort den leken med. Vill ni att jag svarar här?!! skulle väll vara lite roligt, eller vad säger ni?!? Nää,, men ge mig folk nu!

Salongo vart är du, möts vi på läktarn imorgon eller?!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0