Intressen

jag delar ett trevligt intresse med mina primadonnor. Vi kan kalla den JA eller NEJ leken! Det går ut på att man
1. Hittar bilder på människor, tjejer om du är kille, killar om du är tjej, eller om du gillar ditt egna kön så kör du på så.
2. Ha bra och tydliga bilder
3. Sansa er och ta det lugnt
4. Titta på första bilden och säg antingen JA eller NEJ.
JA betyder snygg och NEJ betyder inget att ha!

Roligt? Vi kan köra en snabbis här.Här är bilder på folk och eftersom jag är tvådelad så blir det både killar och tjejer.. Jag kör en upspeedad verison, en version med kommentarer efter JA eller NEJ.
1. Bobby Brown = NEJ, för fula glasögon

2. Beyonce =
  JA. Nice ASS

3. Fredrik Reinfeldt =
NEJ, INGA FLER KOMMENTARER!

4.Naken kille
= JA, NAKET ÄR BRA, DOCK NEJ TILL FEJJSET!

5. Chuck i Gossip Girl
= JA JA JA JA!

6. Serena i Gossip Girl
  = JA, VÄLDIGT SNYGG TJEJ!


Detta var kul va? Vi kör en sånhär varje vecka, jag med er! Okej, tipsa gärna om bilder jag kan använda.


Kommentarer
Postat av: josse ytterforward

Ja lr Nej på 27:an?? han ser vass ut, men man ser ju inte så mkt av fejset! :(

2011-03-17 @ 13:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0