Ge kamelälgen inspiration

Tjäna! Ser att ni är många som är inne och hänger här. men jag blir ledsen i hjärtat när ni inte kommenterar! förstår ni det?!?! Så skriv något så vi kan ha en diskussion. Så jag vet vad jag ska blogga om. Ibland blir min älghjärna lite seg, som ett ägghuvve! Så.. Prata med mig. Om ni vill prata med mig IRL så finns jag vid min rondell vid TELEFONPLAN kl 09:00-19:00 varje dag, eller det är då jag är öppen för samtal IRL! Om ni inte förstår IRL så betyder det, IN REAL LIFE. Alltså i riktiga livet, att vi ser varandra FACE TO FACE! Alltså ANSIKTE MOT ANSIKTE!

Funderar på om jag ska anordna sightseeing? Så man kan ta några varv runt mig och kika!? Någon som är intresserad? Kanske med en sånhär buss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0