välkomen till paradiset.

Hej och välkommen till mitt lilla krypin. Jag är en kamelälg!! Jag älskar primadonnor och gräs. Till mitt gräs brukar jag tillsätta lite Starka grejer. Ibland åker mina cigarrer fram. Mina bästa vänner ät Berit och Bosse,vi brukar ut och spana tjejer.. Mitt största intresse är innebandy. Och IMORGOOON SMÄLLER DET!!! Derbydags!! All kom och titta! Världens bästa primadonnor spelar. Nu ska jag ta en joggingtur hem till min rondell. Mina primadonnor va grymma idag och någon kan bli cupens SPELARE!!! Tyvärr blir det ingen fest ikväll, men vi syns nästa år igen;) NI SOM HÄLSAR PÅ HÄR SÄG GÄRNA HEJ I KOMMENTARSFÄLTET SÅ KANSKE VI KAN TA EN RUNDA I RONDELLEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0