WHO AM I ??????

jag är en fin kamelälg som bor i en rondell vid telefonplan, you know me - right???

jag är ett big fan av örbys damlag och håller även på herrarna när dom levererar som dom gjorde förra säsongen.. FORZA ÖRBY! säsongen har dragit igång lite smått så min semester i fjällskogen är nu över och jag är tillbaka i rondellen. jag ska hejja fram mina primadonner och gubbarna i alla matcher och se till att dom krigar gärnet för mig, im the one and only!!

primadonnerna har mist några men även hittat några nya finslipta diamanter så den här säsongen kommer bli kanon.... NI ÄR VÄL MED MIG??????? NI STÖTTAR VÄL MIG I MIN BLOGGNING PRECIS SOM JAG STÖTTAR ER I MATCHERNA?

skål!!



ska ringa gänget ikväll o se till att dom har koll på läget.. för i helgen ska vi hejja fram donnorna i DM i tullingehallen, ni också va? bossäää, berit, kristen, rutger, gudrun, jose, roffää, ÄR NI ME?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0