Snart är de dax.

Nu är de 6 dagar kvar till premiär matchen i serien för mina primadonnor.
Kommer bli sjukt kul att följa dem i år igen.
Men vad har hänt i helgen då?
Jo jag vet jag vet, en kamelälg glömmer ALDRIG!
Kräftor, ja kräftor åt jag i fredags om jag inte minns fel, riktigt smarrigt å kantarellpaj blev de på de också.
Lördag jo vafan hände?
Jag träffa Timon, ja ni vet Pumbas polare Timon. Han e fan min idol, ja Timon alltså inte Pumba, han e lite av en stalker men jag gillar honom ändå, tror jag iallfall ; )

Från det ena till de andra,

Idag plocka jag massa jävla skön svamp ja alltså trattkantareller, ni hör ju bara på namnet hur sköna dem är, grymt jävla gott är de också.
Blev en Toast när jag kom hem SMARRIGT!
Helgen har mao bestått av både de ena å andra.
Just D, gick ut en sväng i lördags också å träffade lite primadonnor, sjukt sköna . I like.

Titta jag fick en härlig bild på Timon.



Å jag bjöd Pumba på en idolbild på mig, fan jag älskar mitt utseende, jag är så jävla SNYGG.
SNYGG SEXIG och SINGEL, grrrr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0