ta en dusch inte lukta ush

Har precis varit ute på en promenad här i kvateret. Sparkade lite boll och så. Med kvateret menar jag såklart min lilla rondell, my PLACEE!! Mitt ute i rondellen såg jag en homie till mig, han kallas spikälgen  kolla här är han

Ingen vacker syn tyvärr, men jag såg även en fin primadonna. kolla så fin hon är :) nästa gång vi ses ska jag nog fråga om hon vill ta en fika.*HIHI*

Funderar på att ta en dusch här i min rondell, känner mig lite äcklig efter allt primadonna spanande och fotbollspelande. Jag hörde ett rykte av vattenledningarna här under min rondell att en god vän till mig, en tvåbent vän dushar, så började fantisera lite......

Oj, kanske för mycket hud, så hittar jag denna bild på Orvar, han har inga vattenledningar så han måste göra det tunga jobbet för ens få tvätta av sig. Tänk att hinkarna ska räcka till alla kroppsdelar. *HIHI*

stackars Orvar,hoppas du blir ren kära vän, börjar känna lite unken doft redan nu tyvärr!


Kommentarer
Postat av: emelie

sv: haha okej :)

får man fråga om det är en kille eller tjej som äger bloggen? haha ;D

2009-09-18 @ 02:02:02
URL: http://emeliekjellman.blogg.se/
Postat av: Kamelälgen

det du, det är och kommer alltid bli en fråga för dig min vän. Men du kan ju chansa på hur jag ser ut,...

2009-09-18 @ 07:14:48
URL: http://kamelalgen.blogg.se/
Postat av: Kamelälgen

det du, det är och kommer alltid bli en fråga för dig min vän. Men du kan ju chansa på hur jag ser ut,...

2009-09-18 @ 07:14:52
URL: http://kamelalgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0