Party like a rockstar

Nej nu pep de till här precis och vibrera gjorde de också för den delen...
De va ju såklart mobilen.
Ja för vem äger inte en mobiltelfon nu för tiden?
De va från Gud han skickade ett mess de lyder såhär:
Hej Kamelägen !
Såg att du skulle bjuda Roffä på T,
efter de kan ni väl båda följa med på disco i kyrkan?
Jag är laddad å klar för att skaka rumpan.
Kristen är också redo, dock har jag tappat bort honom någonstans i skogen,
men han dyker nog upp under kvällen..
Är på väg dit nu ni kan väl möta upp mig i kyrkan?
 
Skickar även med en bild på kvällens outfit så ni har koll på temat!



Damer tänk er denna karl å en låda apelsiner då skulle ni inte skala ihjäl er ;)


Nej nu ska jag ta med mig Roffä till kyrkdiscot och skaka mina lurviga till

I KNOW YOU WANT ME


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0