Kyrkan!

Fy fan vilken jävla dag!
Jag har stått i kyrkan och delat ut val lappar från 13-20 är helt slut,
å inte nog med de det var ju såklart ingen som ville ta lappar av mig.
Dom ba wooooow shit ett skogsdjur här utanför kyrka spriiiiiiiiiiing för livet...
De ända som tog val lappar av mig va såklart mina trogna vänner ; Bosse, Roooffäääää, Kristen
Gud, Roooffeee, Jesus, Adam, Eva, Åååå herregud och Pitbull....


Mina vänner på väg till kyrkan

Åh nej nu måste jag borsta pälsen och gaddarna för att sen hoppa i säng med min primadonna ;)

Då blir de barnförbjudet WOHO som jag längtat, även fast jag hade de riktigt bra imorse!


Så här såg de ut då!




Godnatt alla vänner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2009-09-21 @ 18:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0