Godkväll alla härliga primadonnor ;)

Godkväll jag står här i min underbara rondell och dricker mitt NYA T. Var ute på en promenad till solarnas bergar idag ( tog en riktigt lång tid, mycket klättring och jag som helst inte vill förstöra mina rödmålade naglar, ATTANS, blir att måla dom dom imorgon, en ny färg kanske? LILA? mmmh höstigt och härligt) Täät ja hittade i solarnas bergar är gjort av SOL! HAJJAR NI?( inte ni hajar som läser utan FÖRSTÅR ni) Av sjävlaste solen, så han eller hon, hmm e det en kille? ne ska inte svammla nu. Solen har gett oss hans krafter. Så nu när jag har druckit upp mitt SOL T  så kommer jag lysa lika fint som solen. ( det stod på baksidan på T förpackningen, och ps. inga kalorier, yeees) Så jag kommer stå här i min fina rondell och lysa upp hela mitt område. Hoppas alla primadonnor vill komma hit då.. Ne nu ska jag dricka vidare, känner redan nu hur kamelpucklarna börjar lysa.. hallelulja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0