Fyll min kyl med kemetyl!

 

Har ni sett!?!?!?
Jag som trodde jag hade koll på det mesta men nu har jag hittat det, T på dunk och rött som är mitt favorit-T.
Jag har testat mycket, iste, björnbärste, varmt te, chaite, pissljummet te, blåbärste, kinesiskt te, champangete, kallt te, jordgubbste, söderte, apelsinte, tokvarmt te, ceylonte, grönt te, svinvarmt te, gott te, svart te, cintronte, äckligt te, ryskt te, jordgubbste, ni kanske hajar grejen, jag kan mitt te men jag säger bara kolla in detta T på dunk, det e najs!
Det blir ju kanon till helgens T-bjudning, 4 liter förmodligen fanktastisk gott rött T så slipper man den där lilla tekannan som inte räcker till alla, säger det igen…..fyll min kyl med kemetyl! 

Roffä, Pitbull, Kristen och Gud allt jag kan säga till er kära vänner, jag regerar på nyhetsfronten med denna dunk! Syns till helgen, glöm inte ta med era egna favorit T-koppar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0