Deprimerad!

Jag känner mig deprimerad, därför har jag inte skrivit i bloggen på ett tag.
Känns som att ingenting funkar, jag får inte vara med mina härliga primadonnor åh vet ni varför?
Nej inte jag heller!
Eller jo jag har ju inte tagit de nya vaccinet, jag hatar verkligen sprutor.
Förstår ni de kommer en jävel med en stor spruta mot er... gah blir rädd bara jag tänker på de, mörkrädd med andra ord även fast sprutan inte är svart hur kommer de sig?
Förklara snälla!
Åh helgen var ifalla okej, fick träffa mina primadonnor kanske ca 10 min men då inom ett inhängat område. hur tror ni de känns, att inte kunna göra som man vill.
Men de va 10 härliga minuter vi fick till 5 riktigt bra saker!
Nej nu ska jag nog ta och borsta pälsen och gaddarna och sluta ögonen och hoppas på en bättre dag imorgon!
Sov gott alla kära läsare!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0